Alternatívne riešenie sporov

DELTA Reisen, s.r.o.

so sídlom Na pažiti 960/38, 919 51 Špačince

IČO: 36 704 466

Spoločnosť s ručením obmedzeným, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom

Trnava, oddiel: Sro, vložka č.: 19277/T

 

INFORMÁCIA O MOŽNOSTI ALTERNATÍVNEHO RIEŠENIA

SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV

 

Vážený klient,

 

spoločnosť DELTA Reisen, s.r.o., so sídlom Na pažiti 960/38, 919 51 Špačince, IČO: 36 704 466, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Trnava, oddiel: Sro, vložka č.: 19277/T (ďalej len „Cestovná agentúra“ alebo „CA“) si Vás týmto dovoľuje informovať o možnosti alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na základe zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“).

V prípade, že ak klient ako objednávateľ uzatvoril s Cestovnou agentúrou zmluvu o obstaraní zájazdu alebo inú zmluvu a nebude spokojný so spôsobom, ktorým Cestovná agentúra vybavila jeho reklamáciu alebo sa bude domnievať, že Cestovná agentúra porušila jeho práva, má právo obrátiť sa podľa Zákona na Cestovnú agentúru so žiadosťou o nápravu. Ak Cestovná agentúra na žiadosť klienta podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania klientom, klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 Zákona.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Cestovnou agentúrou je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky. Zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/. Klient je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa obráti.

Klient je oprávnený použiť na riešenie svojich sporov platformu riešenia sporov online, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Klient pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažností. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho sporov online. Klient môže priložiť dokumenty na podporu svojich sťažností.

 

DELTA Reisen, s.r.o.